Lance Armstrong
11:46 am
Mon December 24, 2012

UK Newspaper Suing Lance Armstrong

A British newspaper is suing Lance Armstrong for about $1.5 million over a settlement it reached with the  cyclist in 2004.

The Sunday Times paid Armstrong almost half a million dollars after he accused the paper of libel when it printed allegations that he used performance enhancing drugs.

In October, the U.S. Anti-Doping Agency found Armstrong had led a massive doping operation on his teams.

Armstrong has since been stripped of his seven Tour de France titles and banned from competitive cycling for life.